سفارش تبلیغ
صبا ویژن
*** خلیج فارس ***
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  *** ♥ به به!! به به!! ♥ ***[212]
 

از خلیج فارس می‌آید نسیم فارسی ابر در شیراز می‌بارد چو سیم فارسی می رسد از کشتی بشکسته شعر بی شکست شعر هم بشکست با پند قدیم فارسی شیخ را سرمست دیدم یک شبی از بوی نفت رفت با عطر کفن عطر و شمیم فارسی

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 15
کل بازدید : 42963
کل یادداشتها ها : 12

پیوست ها

نوشته شده در تاریخ 91/3/14 ساعت 12:11 ع توسط *** ♥ به به!! به به!! ♥ ***


 

فرار شاهزاده سعودی از هتل مجلل پاریس برای نپرداختن صورتحساب

خبرگزاری فارس: منابع پلیس فرانسه از بازداشت یک شاهزاده سعودی در حین فرار از هتلی مجلل در پاریس بمنظور نپرداختن صورتحساب 6 میلیون یورویی خود خبر دادند.

خبرگزاری فارس: فرار شاهزاده سعودی از هتل مجلل پاریس برای نپرداختن صورتحساب

به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرانسوی "لوپاریزین"، بنا بر اعلام منابع پلیس فرانسه، یک شاهزاده سعودی پنجشنبه شب گذشته در حالی که تلاش می‌کرد اقامتگاه خود در یک هتل مجلل در پاریس را بدون پرداخت صورتحساب 6 میلیون یورویی ترک کند، بازداشت شد.

بنا بر اعلام منابع پلیس پاریس، پلیس در راستای کمک به دربان هتل اقدام به مداخله کرده است.

بر اساس این گزارش، این شاهزاده سعودی به نام "محا السدینی" همسر سابق "نایف بن عبدالعزیز" ولیعهد عربستان، در حالی بازداشت شد که تلاش داشت بدون پرداخت صورتحساب 6 میلیون یورویی خود  به همراه 60 نفر از خدمه‌اش، هتل "شانگری لا" از هتل‌های مجلل واقع در خیابان "ایئنا" در مرکز پاریس را ترک کند.

به نوشته لوپاریزین، در هنگام خروج این شاهزاده سعودی از هتل که از مصونیت دیپلماتیک برخوردار است، با سفیر عربستان تماس گرفته شد.

این در حالیست که "آلن بورژه" مدیر هتل پاریس در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است که در آن روز هیچ مشکلی با مشتریان خود نداشته و هیچ طلبی از کسی ندارد.

بر اساس این گزارش، شاهزاده محا السودینی پیش از این نیز در چندین مورد از پرداخت صورتحساب‌های خود سر باز زده و در این امر سابقه‌دار است.

در سال 2009 شبکه پوشاک "لارگو" برای گرفتن 89 هزار یورو طلب خود که به خریدهای این شاهزاده سعودی مربوط بود، به دادگاه شکایت کرد.

 


 

کمک 500 میلیون دلاری عربستان‌ سعودی به مخالفان نوری مالکی
کمک 500 میلیون دلاری عربستان‌ سعودی به مخالفان نوری مالکی 

بنابر اعلام منابع آگاه؛ مقامات عربستان سعودی با اختصاص مقادیر زیادی پول قصد براندازی حکومت نوری المالکی را داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از النخیل؛ مقامات عربستان سعودی اقدامات گسترده ای برای ایجاد اختلال در روند کار امور عراق با هماهنگی فهرست العراقیه و کردهای این کشور برای سرنگونی دولت نوری المالکی و از بین بردن وجهه سیاسی این دولت انجام دادند که با ابقای نوری المالکی، نقشه آنها با شکست روبرو شد.
 
بنابر گزارش منابع مطلع؛ عربستان سعودی با اختصاص 500 میلیون دلار برای خرید آراء نمایندگان و مقامات مخالف نوری المالکی، قصد داشتند رای اعتماد به وی را با خدشه مواجه کنند که با مخالفت عراقی ها مواجه شدند.
 
اتحاد سران عراق در مورد ابقاء المالکی در سمتش، اقدامات خصمانه حکومت عربستان برای سرنگونی دولت در عراق را ناکام گذاشت.

 


 










طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ